Formy płatności

W sklepie internetowym pachniczowka.pl korzystamy z zewnętrznych bramek płatniczych. To oznacza, że podczas składania zamówienia, system przekieruje Cię na stronę zewnętrznego operatora płatności lub na stronę Twojego banku. Tam nasze pszczoły już nie dolecą, więc...

 

Jeżeli będą problemy z dokonaniem płatności, zawsze możesz dokonać zwykłego przelewu w swoim banku
i powiadomić nas mailowo na adres sklep@pachniczowka.pl, abyśmy zweryfikowali Twój przelew. 

Dane do przelewu znajdziesz poniżej.

 

Korzystając z zewnętrznych operatorów DotPay lub BlueMedia masz do dyspozycji m.in.

- płatności kartą VISA i Mastercard ,
- przelew bankowy,
- BLIK,
- G Pay,

a oprócz zewnętrznych operatorów, zawsze możesz dokonać samodzielnie zwykłego przelewu na nasze konto bankowe i powiadomić nas mailowo na adres sklep@pachniczowka.pl, abyśmy zweryfikowali Twój przelew. 

 

Dane odbiorcy do tradycyjnego przelewu:
Pachniczówka Sp. z o.o.
ul. Polna 2, 07-110 Grębków
Nr konta: 10 1140 2004 0000 3102 7694 9102 (mBank)
W tytule przelewu napisz „Zamówienie nr.. ” i dopisz numer swojego zamówienia, który znajdziesz w pierwszych powiadomieniach email lub sprawdzisz w zakładce „Moje konto” w sklepie pachniczowka.pl


pamiętaj, aby poinformować nas o wykonanym przelewie – napisz do nas na adres sklep@pachniczowka.pl

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl