Clicky

do kasy suma: 0,00 zł
Dostawa i płatności

Czas dostawy

Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy niezwłocznie, najczęściej w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zapłaty.

W okresie wytężonych prac w naszej pasiece możliwe są opóźnienia, dlatego gwarantowany czas wysyłki, czyli nadania paczki firmie kurierskiej, wynosi najdłużej 5 dni roboczych.

Ostateczny czas dostarczenia przesyłki na terenie Polski trwa najczęściej 4-5 dni roboczych.

 

Koszt dostawy

Dostawy zamówień realizujemy zewnętrzną firmą kurierską.

Bez względu na wielkość zamówienia, klient ponosi jednorazowy koszt dostawy w kwocie 20zł. Dla zamówień w kwocie min. 280zł dostawa jest darmowa.

Każda paczka jest ubezpieczona. Szcegóły na ten temat znajdziesz w zakładce Gwarancja Satysfakcji

Po dodaniu wybranych produktów do koszyka, widoczny będzie łączny koszt zakupu, razem z kosztem dostawy.

DARMOWA DOSTAWA PRZY ZAKUPACH O WARTOŚCI min. 280 zł

 

Formy płatności

W sklepie internetowym pachniczowka.pl korzystamy z zewnętrznych bramek płatniczych. To oznacza, że podczas składania zamówienia, system przekieruje Cię na stronę zewnętrznego operatora płatności lub na stronę Twojego banku. Tam nasze pszczoły już nie dolecą, więc...

jeżeli będą problemy z dokonaniem płatności, zawsze możesz dokonać zwykłego przelewu w swoim banku
i powiadomić nas mailowo na adres sklep@pachniczowka.pl, abyśmy zweryfikowali Twój przelew. 
Dane do przelewu znajdziesz poniżej.

 

Korzystając z zewnętrznych operatorów DotPay lub BlueMedia masz do dyspozycji m.in.

- płatności kartą VISA i Mastercard ,
- przelew bankowy,
- BLIK,
- G Pay,

a oprócz zewnętrznych operatorów, zawsze możesz dokonać samodzielnie zwykłego przelewu na nasze konto bankowe i powiadomić nas mailowo na adres sklep@pachniczowka.pl, abyśmy zweryfikowali Twój przelew. 

 

Dane odbiorcy do tradycyjnego przelewu:
Pachniczówka Sp. z o.o.
ul. Polna 2, 07-110 Grębków
Nr konta: 10 1140 2004 0000 3102 7694 9102 (mBank)
W tytule przelewu napisz „Zamówienie nr.. ” i dopisz numer swojego zamówienia (znajdziesz go w powiadommieniach email lub w zakłądce "Moje zamówienia" w panelu klienta).

Pamiętaj, aby poinformować nas o wykonanym przelewie – napisz do nas na adres sklep@pachniczowka.pl

 

Istnieje opcja płatności za pobraniem z obowiązkiem zapłaty, jednak wiąże się ona z dodatkową opłatą 8zł naliczaną przez firmę kurierską. Szczególy w regulaminie sklepu.

 

 Zwroty

Jako osoba fizyczna masz prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. W tym celu należy przesłać drogą mailową na adres sklep@pachniczowka.pl informacje o odstąpieniu od zakupu. O przyjęciu informacji i dalszych instrukcjach poinformujemy drogą mailową.

Szcegóły na ten temat znajdziesz w zakładce Gwarancja Satysfakcji

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl