Czas dostawy
Każdy towar w przypadku płatności przelewem lub płatności online wysyłamy niezwłocznie, najczęściej w ciągu 2 dni roboczych od otrzymania zapłaty.
W okresie wytężonych prac w naszej pasiece możliwe są opóźnienia, dlatego gwarantowany czas wysyłki, czyli nadania paczki firmie kurierskiej, wynosi najdłużej 5 dni roboczych.
Ostateczny czas dostarczenia przesyłki na terenie Polski trwa najczęściej 4-5 dni roboczych.
Formy dostawy
Dostawy zamówień realizujemy zewnętrzną firmą kurierską.
Obecnie korzystamy z firmy InPost. Nie wysyłamy naszych produktów do paczkomatów, z uwagi na warunki w jakich byłaby przechowywana żywność, ale...
Możesz na własną odpowiedzialność przekierować dostawę kurierską InPost do swojego paczkomatu.
Podczas składania zamówienia podajesz m.in. adres email. Na ten właśnie adres będą przychodzić powiadomienia od firmy kurierskiej InPost. W jednym z nich dostaniesz możliwość przekierowania paczki do wybranego paczkomatu w okolicy adresu, na który miała być dostarczona paczka.
Koszt dostawy
Bez względu na wielkość zamówienia, klient ponosi jednorazowy koszt dostawy w kwocie 20zł. Dla zamówień w kwocie min. 280zł dostawa na terenie Polski jest darmowa.
Każda paczka jest ubezpieczona. Szczegóły na ten temat znajdziesz w zakładce Gwarancja Satysfakcji
Po dodaniu wybranych produktów do koszyka, widoczny będzie łączny koszt zakupu, razem z kosztem dostawy.
DARMOWA DOSTAWA przy zakupach o wartości min. 280 zł oraz w ofercie Abonamentu.
Dostawa do innych krajów
Do Niemiec mamy stałą cenę dostawy zamówień i wynosi 53zł. Do pozostałych krajów wyceniana jest indywidualnie lub całkowicie niemożliwa.
O szczególy zapytaj pod adresem sklep@pachniczowka.pl
Formy płatności
W sklepie internetowym pachniczowka.pl korzystamy z zewnętrznych bramek płatniczych. To oznacza, że podczas składania zamówienia, system przekieruje Cię na stronę zewnętrznego operatora płatności lub na stronę Twojego banku. Tam nasze pszczoły już nie dolecą, więc...
jeżeli będą problemy z dokonaniem płatności, zawsze możesz dokonać zwykłego przelewu w swoim banku
i powiadomić nas mailowo na adres sklep@pachniczowka.pl, abyśmy zweryfikowali Twój przelew.
Dane do przelewu znajdziesz poniżej.
Korzystając z zewnętrznych operatorów DotPay lub BlueMedia masz do dyspozycji m.in.
- płatności kartą VISA i Mastercard ,
- przelew bankowy,
- BLIK,
- G Pay,
- PayPo (płatność odroczona)
a oprócz zewnętrznych operatorów, zawsze możesz wykonać samodzielnie zwykły przelew na nasze konto bankowe i powiadomić nas mailowo na adres sklep@pachniczowka.pl, abyśmy zweryfikowali Twój przelew.
Dane odbiorcy do tradycyjnego przelewu:
Pachniczówka Sp. z o.o.
ul. Polna 2, 07-110 Grębków
Nr konta: 10 1140 2004 0000 3102 7694 9102 (mBank)
W tytule przelewu napisz „Zamówienie nr.. ” i dopisz numer swojego zamówienia (znajdziesz go w powiadommieniach email lub w zakłądce "Moje zamówienia" w panelu klienta).
Pamiętaj, aby poinformować nas o wykonanym przelewie – napisz do nas na adres sklep@pachniczowka.pl
Istnieje opcja płatności za pobraniem z obowiązkiem zapłaty, jednak wiąże się ona z dodatkową opłatą 8zł naliczaną przez firmę kurierską. Szczególy w regulaminie sklepu.
Zwroty
Jako osoba fizyczna masz prawo odstąpić od umowy kupna w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. W tym celu należy przesłać drogą mailową na adres sklep@pachniczowka.pl informacje o odstąpieniu od zakupu. O przyjęciu informacji i dalszych instrukcjach poinformujemy drogą mailową.
Szczegóły na ten temat znajdziesz w zakładce Gwarancja Satysfakcji