Gwarancja Satysfakcji
 
Dołożymy wszelkich starań, aby Cię usatysfakcjonować :)
Oto zestaw informacji, które pomogą Ci w niespodziewanych sytuacjach.
 
 
1. Uszkodzona przesyłka
Jeśli Twoja przesyłka będzie uszkodzona, ŻĄDAJ od kuriera protokołu szkody. Spisz razem z nim ten dokument z aktualną datądostarczenia paczki.
Zrób zdjęcia przesyłki - opakowania i zawartości. Od razu wyślij do nas zdjęcia na adres sklep@pachniczowka.pl.
Złożymy stosowną reklamację do firmy kurierskiej i przedstawimy Tobie możliwe rozwiązania tej sytuacji.
 
2. Niekompletne zamówienie
Jeśli w Twojej przesyłce zabraknie zamówionego produktu, poinformuj nas mailowo. Napisz, czy opakowanie było w nienaruszonym stanie, czy może nosiło ślady zniszczenia albo prób otwarcia. To dla nas bardzo ważne. Po sprawdzeniu stanu magazynowego skontaktujemy się z Tobą i zaproponujemy satysfakcjonujące rozwiązania.
 
3. Pomyłka w zamówieniu
Jeśli otrzymasz inny produkt niż zamówiony, zrób zdjęcie i wyślij je do nas mailowo wraz z wyjaśnieniem. Pomyłki się zdarzają i wierzę, że wspólnie dojdziemy do porozumienia ;)
 
4. Gwarancja satysfakcji
Jeśli nasze produkty nie spełnią Twoich oczekiwań, masz prawo zwrócić wybrane produkty w ciągu 14 dni. Napisz do nas mailowo jakie produkty chcesz zwrócić. Gdy potwierdzimy przyjęcie wiadomości, wyślij produkty na adres pasieki.
Zapakuj je równie bezpiecznie, aby nie uszkodziły się w transporcie. Zwrócone produkty posłużą nam jako pokarm dla pszczół. Nasze pszczoły chętnie pomogą w przeprowadzeniu tego zadania. Twoje środki zwrócimy w łatwy dla Ciebie sposób.
 
 
Jeśli masz dodatkowe pytania - skontaktuj się z nami: sklep@pachniczowka.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl